Thursday, February 5, 2009

kenapa la.. before that.. my new tikar...

saje je nak letak gambor tikar yang baru di beli meant for Ariff.. so he will stop jilating the floor kan... and tak le bila dia meniarap.. terkena lantai whatsoever kan... and plus... lembut tikar ni and i like the colour, design.. simple and besar.. senang gak bila orang datang.. idak le.. sejuk duduk atas lantai..

opsss.. yang tilam biru tu belongs to ariff gak... tu la tempat dia lepal night and day... ; )ibu pun belasah gak.. sometimes...


KENAPALA..

kenapala.. aku tak de kereta so i don't have to trouble.. semua orang.. and senang aku nak pergi kelas and if ada extra kelas ke apa ke.. and senang for me to bring ariff where i go and i don't have to trouble zul anymore.

kenapa la. aku tak de laptop.. macam orang lain... senang untuk aku belajar.. tak le terkejar like right now... penat sangat.. kerja and belajar sekali gus cam sekarang.. curi-curi print san print sini... jalan sana sini jalankan kerja aku kat sini.. aku tak tau nanti macam mana.. bile dah masuk final year.. which is another 2 sem je lagi and macam mana nanti if dapat sambung masters?
tah..tah.. aku kena lupakan semua impian aku sebab TAK MAMPU!!!
aku sedih sangat sekarang... sedih sangat.. kenapa dari dulu sampai sekarang susah sangat untuk aku menimba ilmu? mungkin ini dugaan dari ALLAh kot kan.. sebelum berjaya..
apapun aku BERSABAR.. aku tau.. mesti ada plan yang baik untuk aku..insyaallah...
aku percaya semua ni ada hikmahnya..

hmmm.. dugaan...aku tau pasti ada orang yang lebih susah dari aku.. and aku bersyukur... seriously i am. cuma tu la.. bila terkenang balik...

tapi aku berjanji dengna diri aku sendiri yang aku kan habiskan pelajaran ini... I WILL NEVER GIVE UP.. NEVER SURRENDER...

right now.. i am like rindu sangat kat ariff... baru je like kol 12.32 tgh.. right now.. rasa cam nak balik and peluk dia... hilang semua masalah ni.. bila pandang muka dia..

ARIFF..IBU LOVES YOU SO MUCH.. AND REALLY NEED YOU RIGHT NOW..and would like to borrow your cute little ear so that you can listen to ibu's little problem..
and there is this one rhyme that used to nyanyi kat ariff till now... created by Mak tok timah...

cam ni...

burung ketiti
hinggap atas titi
Ariff besar nanti
jangan lupa diri


..; (

anyways.. have a nice weekn....

1 comment:

babyluv_ayang said...

sabor....allah tu ada tentukan jalan utk setiap hamba dia....tapi dia nak duga dulu sebelum dia bagi kesenangan tu...senang hamba dia tak cpt lupakan kat dia bila senang, rite...fikir itu ajer....aku pun susah gak tapi aku senyum ajer...ehehhehe...senyum sampai nangis pun ada ruper senyum gak...hehhehe...