Thursday, November 27, 2008


i do not know why i uploaded this untitled photo in my blog. comel kot.. and inilah benda yang paling creative i could think of right now.. i've uploaded my sons photo...tak pe la kot.. as long as it makes me happy..

hmmm...kind of sad today... seeing my old office after a year transformed into a bloody counselling room... dah ada discussion room but Mr. Hindraf nak gak bilik tu... hmmm.. tak pe la..its not just the room.. its the memories inside it.. banyak sangat.. tapi nak buat cam na..
sabarkan... because i know ALLAH is planning sumthing better for me... insyaallah..

Bile la nak kerja dalam erti kata kerja yang sebenarnye... not like right now. blogging bile ada mood.. baca pasal gossip la.. paper la.. kerja buat air, makan minum.. kire datang ofis ni lepak to the maximum.. and the best part tu la.. FREE INTERNET ACCESS.. tak yah gi CC just to update blog or YM whatsoever..
hujung bulan nganga terima gaji... maybe to you it seems cam fun.. memangla fun at times... tapi not everyday for the past one year ok.. kire 365 days... minus the weekend...
bukan aku tak bersyukur.. ada kerja dan dapat gaji halal everything.. i am thankful tak menggangur.. and everything...
but i know myself better that i can do better than this.. something yang challenging my brains to think..
tapi tu la tak de rezeki lagi kan.. sabar like i said earlier on.. ALLAH has some better plans for me... sebab tu tak de rezeki lagi...insyaallah..
o...well... patience is a virtue.
insyaallah..one day.. aku akan tersenyum... semula...

No comments: